Tema: Re: Argono reduktorius Vilniuj?
Autorius: Sail
Data: 2013-11-27 16:23:25
Sakau gi - perku is tu paciu, kurie su pildymu susije. Viskas bus gerai.

Kolega metalo lauze paeme baliona 3 litru (zaislinis toks) uz 14 litu, tai
ir perdaze, ir ventili pakeite, ir uzpilde angliarugste.

Man bendram issilavinimui - kokios gi ten atzymos patikros ant balionu buna,
kur tai matosi? Kiek angliarugstes ar deguonies balionu nepraejo pro rankas,
nei ant vieno nepastebejau kazkokiu tautiniu patikru, isskyrus gamykline,
ispausta i baliono korpusa. Ten nurodomas max slegis.

Tiesiog ventiliams dabar berods yra reikalavimas kad butu su apsauginiu
voztuvu, bet pildo ir be jo.