Tema: Re: Q:del apžėlusio prūdo?
Autorius: kg
Data: 2009-05-07 11:09:20
tai nebukit optimistai dideli
amuras niekaip neatstos ekskavatoriaus ar zhemsiurbes

smulkia augalija nuskabo neblogai
bet uzhdumblejimo proceso visishkai nestabdo
ish kitos puses augalai didina deguonies kieki vandenyje
o dumblas, kuris atsiranda, ish augalu (ir praejusiu pro amurus) ar gyvunu
liekanu - mazhina

turiu savo naujam 3-4 metu senumo prude 0,25ha apie 20-30 amuru. zholes
apeda. nendriu nera. shvendrai kai tik pradededa kur augt ishraunu rankom.
shiemet jie jau apie 1kg svorio
laukines lelijas ir lugnes  mano pasodintas tai nuskabo vos ne shvariai - o
ju kaip tik mum ir nereikia kad skabytu

brolis dar padare ale sherykla pluduriuojanchia priesh savaite i kuria
prikrovem zholes prirove - kad geriau augtu
ar eda ish jos dar nespejom isitikinti

kg