Tema: Re: Q:del apžėlusio prūdo?
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-05-07 09:58:37
Roundapas veikia tada gerai, kai augalai vegetacijos pradzioje, be to
minimum 6 val neturi po to buti lietaus.
Isrovus nendres puikia zelia ir toliau, nes visos saknies neimanoma
pasalintio Roundapas blokuoja baltymo gamyba augale, o be baltymo augalas
vegetacijos pradzioj mires.
Tas pats augalas tikrai nebeatsigaus, nebent isdygs kitas. Roundapu gali ir
dideli medi priverst nudziuti paglostes vos kelis lapus, tik koncentracija
reikia parinkti.