Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: arulis
Data: 2013-11-13 15:59:24
pats dariausi sistema, kolektoriai ploksti po 1300Lt hewalex, visa kitka -
kapeikos.

2 boileriai 100Ltr nuosekliai sujungti. pirmas pasisildo nuo saules, antras
dabaigia pagal poreiki nuo elektros ir/arba nuo KKK.

 pigumo sumetimais - daugiaslauoksnis hemco vamzdis.

deja viena sauleta vasari m prie -7 uzvire, buvau isjunges ir pamirses.
 . tai pagal kazkieno rekomendacija, nuo virsutinio tasko reikia pavaryt
koki 1.5 metro variu, tuomet neistirpdys virsutinio vamzdzio. padaryta

buvau pajunges 1-a kolektoriu 2kvm, kai sauleta -uztenka temp kad maudytis
(38-50 kazkur). dabar 2 sujungiau, bet kaip jau tolko nera - saules
nebeliko.

prasides nuo vasario vidurio-pabaigos .