Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: arulis
Data: 2013-11-13 08:56:28
kas yra normaliai? jei prileisti kiekvienam vonia - tai taip.

mums uztenka 100litru boilerio, grubiai jei ji isleistum kas diena  - vien
elektra pasildyt kainuotu 80-100LT i men. tai dujom turi buti pigiau.

p.s. elektrai sunaudoju apie 200Lt/i men . vanduo pasildomas elektra ir jei
saule - kolektorium.  duju neneaudoju vandeniui, tik namo sildymui.