Tema: Re: Namo kuro sistemos rekonstrukcija
Autorius: Andrius-ATT
Data: 2013-10-30 09:10:09
> Jei pagal moksla viska daryt, tai pirmam aukste irgi susidedi ant radiatoriu
> termogalvas. Kai kambariuose temperatura pasieks norima, uzsidarys
> termogalvos ir atsijungs radiatoriai. Va tada katila ir uzvirinsi. Jei
> turetum akumuliacine, tai silumos perteklius tuo momentu eitu i akumuliacine
> talpa. Elementaru lyg ir.

Termogalvas santechnikai siūlė, bet tuo pačiu ir atkalbėjo, nes viena
užsukus mažėja visame rate temperatūra. Antras aukštas tai per
kolektorių kekvienas redijatorius išvedžiotas.

> Tavo statybininkas tai is siuolaikiniu kosmonautu su metriniais sildymais.
> Apsiltink nors 10 cm, bet KOKYBISKAI, ir vargo nematysi.
> Pas mane fasadas 12 cm polistirolo, kokybe darbo deja ne auksciausia, bet
> silumos nuostoliai labai priimtinam lygyje.

Normaliam šiltinimui iš išorės trugdo stogas, kurį padarė kreivai -
neužleidžiant kraštų. Bet 10cm gal ir gautūsi. Kokios kainos su
tinkavimu už 1m2 ? Maždaug orentavimuisi įdomu.