Tema: Re: Namo kuro sistemos rekonstrukcija
Autorius: Sail
Data: 2013-10-30 08:10:26
Na va jau aiskiau.

Del 90 laipsniu, tai ir neuzkelsi su savo dabar tine sistema, o ir tau
nereikia tu 90 laipsniu. Beda bus tame, kad ant senu radiatoriu termogalvu
nera.
Va jie tau ir pleskina visu galingumu, pirmam aukste su maikem vaiksto, o
katilas tipo "per saltas".

Jei pagal moksla viska daryt, tai pirmam aukste irgi susidedi ant radiatoriu
termogalvas. Kai kambariuose temperatura pasieks norima, uzsidarys
termogalvos ir atsijungs radiatoriai. Va tada katila ir uzvirinsi. Jei
turetum akumuliacine, tai silumos perteklius tuo momentu eitu i akumuliacine
talpa. Elementaru lyg ir.

Tavo statybininkas tai is siuolaikiniu kosmonautu su metriniais sildymais.
Apsiltink nors 10 cm, bet KOKYBISKAI, ir vargo nematysi.
Pas mane fasadas 12 cm polistirolo, kokybe darbo deja ne auksciausia, bet
silumos nuostoliai labai priimtinam lygyje.