Tema: Re: Kiek kainuoja tokie darbai?
Autorius: Tijunas
Data: 2013-10-25 13:24:48
Ten durna situacija pas mane...
statant namą prigrybavo betonuotojas garaže kažką su išlyginamuoju
mišiniu, ko pasekoje gavę šalčio atšoko plytelės... tai dabar, kad
sutvarkyt, ieškau kas nuluptų senas plyteles (kurios daugumoj jau
atšokę), nuvalytų stiažkę ir suklijuotų normaliai naujas. Tai pirmą
pasiūlymą turiu 3500Lt, kas man atrodo daug.
Dėl to ir tikslinuos kainas :)