Tema: Re: Kiek kainuoja tokie darbai?
Autorius: bzik
Data: 2013-10-25 12:53:45
ir kiek to garažo? 40m2. Skirtumas tarp 35 ir 30 bus 200 Lt. Jei žmogus ne
iš skelbimų, o bent kiek rekomenduotas, daug galvos nesuk.
Pigus darbas gali nustebint. Buvau pirmadienį bute, kur kažkokie "meistrai"
pertvarinę sieną mūrijo. Viršus per 2,5m ~10cm nukrypęs :)

"Tijunas"  wrote in message news:l4dejf$id4$1@trimpas.omnitel.net...

Kalba eina apie garažą, tai nei įstrižumų, nei vamzdžių nėra... dabar
turiu pasiūlymą po 35 litus, bet kažkaip brangu pasirodė...