Tema: Re: vandens ishsiurbimas
Autorius: Laimis
Data: 2013-10-14 16:42:13
eSSas rašė:

> Nebuvo. Bet pažadu inpilti ir ne - tai berods vadinama dviguba kontrole ;-)

O kas pakontroliuos, kad nepamirštum pasidalinti rezultatais po 5-7 metų
(jei jų apsireiškimo nepasirodytų, jau po metų kitų)? :-)

> Todėl ir siūliau sukurti anaerobines sąlygas kartu su druskos pridėjimu.
> Deguonies, ateisiančio iš grunto, kiekis bus mizeris

Betonas laidus vandens garams ir vandeniui. Deguonies net pačiame betone
palyginus nemažai yra. IMHO, deguonies ten bus way daugiau, nei pas
Titaniką, net jei neleisti jam pritekėti iš viršaus. net druskos
daugiau. O kas būtų su tavo aliejumi po metų, manau, aišku... Ar
vaikščiotum ir nuolat pilstytum?