Tema: Re: vandens ishsiurbimas
Autorius: Laimis
Data: 2013-10-14 12:31:58
eSSas rašė:

> Anksčiau pateiktas tvoros pavyzdys - realus gyvenimas. Lijo į tuos
> stulpus ilgai ir nuobodžiai, žiemų taip pat pasitaikydavo.

Bet druskos, tai nebuvo?

> Tamsta kalba apie rimtas konstrukcijas, neretai po dar rimtesnėm
> apkrovom - kokios nafik apkrovos tvoros stulpui? Savąjį vertikalų svorį
> išlaikyt bei truputis įveržimo šonan? Na tai po 15-20 metų tu jį

Prie pamato prarūdijęs stulpas be didesnio įsiveržimo gali stovėti
nenulūžęs gal ir 30 metų. Su — jau nebe. Smulkmena, bet gana praktiška.
Aišku, aš nemanau, kad viskas bus taip dramatiškai ir greitai, tačiau
nereikėtų, kad taip nutiktų gerokai anksčiau laiko vien dėl
neatsargaus/neapgalvoto veiksmo.