Tema: Re: balkono stiklinimas aliuminio profiliu vilniuje
Autorius: eimaz
Data: 2013-10-10 09:56:14
1,6 aukštis pas mane, tai stiklo storesnio nebuvo tikslo dėt. prieš tai buvo
medinis senas įstiklinimas, tai izoliacija kokia buvo tokia ir liko. plius
langai ne į gatvę, tai ir šiaip triukšmo nebūdavo.
lietus tai tikrai neprasisunkia.
apačioje sienelė, standartiniai uždari 12-aukščio turėklai.
aliuminio konstrukcija tikrai ne dėl šilumos dedama, tad nežinau kam ten dar
gilintis koks laipsnių skirtumas viduje ir lauke. jei reikia šilumos, dedi
plastikinius.

"4r"  wrote in message news:l35ghv$ba0$1@trimpas.omnitel.net...

o kokio storio stikla dejai ? 4mm ar 6mm? pas mane balkonas tik 2.68m ilgio
ir 2.64aukscio tai skirtumas tarp 4mm ir 6mm stiklo gaunasi 500 lt.

idomu yra kokie nors storesnio stiklo pranasumai pries 4mm ar ne?

beje siaip kokie ispudziai ar pagerejo garso izoliacija? ar kai pucia
soninis vejas ar lyja neprasipucia vejas / nepreasisunkia krituliai y
balkono vidu?

konstrukcija varstomu daliu nuo balkono apacios iki virsaus ar apacioje
nestumdoma sienele ir 1.6 aukscio stumdoma dalis?

beje aiskina kad aliuminio konstrukcija labai prasta del izoliacijos varzos
, nes kas lauke tas ir viduje skirasi tik 5 laipsniais?

aciu uz info!

"eimaz"  wrote in message news:l33k36$385$1@trimpas.omnitel.net...

balkoną, aliuminiu. padarė viską kaip prašiau, tvarkingai, pagal terminus ir
pan.
pas mane iki pusės tik stiklinosi, 6 m ilgio balkonas. visiškai ne toks kaip
tavo foto. kadangi 6m ilgio, tai darė iš 6 dalių, 3 bėgelių sistemą.

"4r"  wrote in message news:l33eoi$rp2$1@trimpas.omnitel.net...

gal galima placiau stiklinaisi balkona ar montavai langus?

jei balkona PVC ar aliuminiu?

kokios ten pas juos konstrukcijos

kokia kaina

-4r

"eimaz"  wrote in message news:l33cr3$pfg$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.langu-sistemos.lt/

dariausi prieš gerą mėnesį. viskas super.

"4r"  wrote in message news:l330og$d0d$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki

gan nusibodusi tema tačiau laukiu rekomendacijų kas gerai ir kokybiškai
stiklina balkonus.

reikia vieną balkoną užstiklinti : pageidaujama  konstrukcija aliuminio
profilis.

noriu gauti panašų vaizdą kaip nuotraukoje.

arba gali būti reminė konstrukcija kuri varstoma nuo viršaus iki apačios.

dėkoju už rekomendacijas.

-
4r