Tema: Re: balkono stiklinimas aliuminio profiliu vilniuje
Autorius: eimaz
Data: 2013-10-10 09:46:01
tie patys išmatavimai. kainavo 2300+200 plastikinė vidinė palangė 15cm
pločio. viršuje bėgeliai į lubas tvirtinasi, apačioje į metalinį turėklą.
pas mane standartinis 12-aukštis.
butas nuomojamas, tai smulkmenų didelių nepasakysiu, bet nuomininkam sakiau,
jei bėgs vanduo duokit žinot, nes garantija tam ir taikoma. kad vėjui
pučiant siūbuotų, abejoju, nes bent man pasirodė tikrai tvirta konstrukcija,
kai žiūrėjau sumontuotą.

"Saulius74901"  wrote in message news:l35fqn$aka$1@trimpas.omnitel.net...

Ple ir pas mane 6 m. ilgio ir 1,6 m auksčio
Papasakok kokio aukscio ir kiek kastavo?
Ant ko patys begeliai gulasi? Ar nebus burė vejui didoka ir pakilus
rimetsniam vejeliui siubuos visa dalys?