Tema: Re: del fasado grazinimo palydovine antena
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-10-27 15:28:02
Na ne visi p. Evaldai turi daug noro moketi uz televizija. Zinoma, galima
diskutuoti ar reikia matyti daugiau kaip 8 kanalus... Taciau daznai ir tuos
8 pamatyti nera lengva jei kas nors uzstoja. O palydovine daznai sias
problemas issprendzia, kartais ne iki galo legaliai.
.... del >20m kabelio, galiu tik pabandyti speti, kad pigi mazesne nei
priklauso lekste su per ilgu kabeliu silpnai trauks. ... gal jei lekste
pobrange ir (arba) su pasukimo mechanizmais - bijoma, kad pavogs. O gal
tiesiog taip buvo paprasciau.