Tema: Re: Q: del fasado grazinimo palydovine antena
Autorius: 4r
Data: 2013-09-24 15:28:28
uzklijuok veidronine plevele - galesi I save pasigrozeti, o jei rimtai tai
speju pirmiausia reikia su kaimynu sneketi

aisku jis jau montuotadamas toje vietoje turejo pagalvoti o jie ne tai
reiskia pagalvoje, jei kalhoze gyvename ot ne DZIN?>

"optimistas"  wrote in message news:l1rv9b$ia0$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, jaunuoliai,

kaimynas susimontavo palydovine antena tarp mano ir savo butu. T.y. man
ziurint pro langa i viena puse, as matau jo antena, vietoj grazaus vaizdelio
:) Kokie tolimesni veiksmai galetu buti atliekami norint atstatyti viska
kaip buvo? Administruojanti bendrove siuncia i savivaldybe, i busto
renovavimo skyriu. Busto renovavimo skyrius siuncia mane atgal i
administruojancia bendrove...

Dekingas uz pasiulymus.