Tema: Re: akmenys pirčiai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-09-24 10:45:51
o poligamyje pas akmenus nepasitaiko? ;)

"ShowmanaZ"  wrote in message news:l1q4bc$ifi$1@trimpas.omnitel.net...

jo, turėsiu patikslint.

Vietiniai granito rieduliukai turi mažesnį tankį, nei ta įvežtinė uolos
skalda, ir, kaip suprantu ji yra labiau monogamiška nei granitas, todėl
šiluminės energijos sukaups (na taip, tai yra paprasčiausias šiluminės
energijos akumuliatorius. Juo jis tankesnis, - juo didesnį kiekį šiluminės
energijos jis sukaups tūrio vienete) mažiau, o tai, kad granite yra įvairių
nevienalyčių darinių, daro jį trapesnį, nei minėti uolos gabalai. Tai
reiškia tik tiek, kad jis matyt subyrės greičiau, nei pirktinė uola. Tad
taip, pirktinis akmuo specialiai skirtas pirčiai yra patvaresnis, bei
sukaupia daugiau šiluminės energijos, nei lietuviškas granitas. Ir
perrinkinėt akmenukus teks dažniau. Tačiau tą daryt teks ir su pirktine
uoliena.
Šiaip ar taip mes neturim geresnės uolienos, kurią galim rast vietoj tokiais
kiekiais, kaip kad granitą. Todėl būtent jis dažniausiai ir buvo nuo seno
naudojamas senolių pirtyse. Kitą vertus, man čia šovė galvon mintis apie
titnagą, kuris turi žymiai monogamiškesnę sąndarą, kažin kaip ten dėl
tankio. Hm, gal vertėtų kada paeksperimentuot? ;)

Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf
"tranzoo"  wrote in message news:l1pbku$2hs$1@trimpas.omnitel.net...

skyla visi, net tie brangus skaldyti.