Tema: Re: akmenys pirčiai
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2013-09-20 00:08:46
Pirma: kiekviena krosnelė turi instrukcyję. Ten viskas paaiškinta, be to jei
perki salone tau "išduos" akmenis, kurie tinka konkrečiai krosnelei. Bendru
atveju smulkesni dedasi viršuje, stambesni apačioje. Tačiau tai labiau
galioja malkinėm krosnim, elektrinėm frakcija (šiuo atveju tai akmenų
suskaldymo dydis) mažesnė. Dažniausiai siūlomos akmenų frakcijos yra 5-10cm
ir 10-15cm. Aliektrinėm krosnim tinkamesnė 5-10cm frakcija, nes tuos akmenis
reikia išdėliot tarp tenų, su stambesniais nelabai tilpsi. Malkinėm pradžioj
dėlioji stambesnius, ant viršaus pabarstai smulkesnius

Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf
"gopenzo"  wrote in message news:l1foc4$q0f$1@trimpas.omnitel.net...

Vo, dekui už atsakyma. Dėsiu tuos Harvia/Narvi, o ant viršaus gal kažkiek
žadėito.
Beje, geriau dėti mažus ar didelius? Ar pamaišyti ir sudėti kuo tankiau. Nu
tipo dėt didelius (>15cm), tada į tarpus mažesnius(10-15cm)?
Nes kaip suprantu, kuo didesnis akmuo, tuo labiau jis laiko šilumą.