Tema: Re: Prapuolęs nulis ir skaitliuko parodymai?
Autorius: S54
Data: 2013-09-17 12:51:32
Nu tai viskas sueina, faze ne seip nukepe, o del trumpo jungimo.
Taigi uztrumpinot  laidus ir naudojot elektros energija laidu kaitinimui,
dabar teks uz ja moketi.
Nebent irodysit kad trumpas pasidare del force majeure:  karas, zaibas,
potvynis.
Ir niekas nekaltas kad vietoje saugiklio vini isideje.

"e-Kerepla"  wrote in message news:l17m51$q2k$1@trimpas.omnitel.net...

Skaitliukas senoviškas ;]
Foto prisegime.
Kita foto su beveik nukepusia viena faze (kas, pasak s/b elektriko yra
viskas ok).

Kiek supratau iš problemos nupasakojimo ("motoroleris ne mano"), skaitliukas
rodė ~26xxx,x kWh
....o po kelių dienų ir mistinių anomalijų rodo ~53xxx,x kWh
kas sudaro ~14k Lt skolą.

Lesto tai neįdomu, kadangi tai ne jų ūkis. O bendrijos pirmininkas
reikalauja iš žmonių pinigų, nes jo nuomone čia viskas ok... plombos
nepažeistos, šiuo metu skaitliukas sukasi normaliai - taigi teigia, kad tiek
buvo realiai suvartota....  ;]

Perfrazuosiu klausimą... ar tokia 'anomalija' galėjo nutikti dėl fazės/fazių
įtampos svyravimų?