Tema: Re: Q: Prapuols nulis ir skaitliuko parodymai?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2013-09-16 22:28:37
Skaitliukas senovikas ;]
Foto prisegime.
Kita foto su beveik nukepusia viena faze (kas, pasak s/b elektriko yra viskas ok).

Kiek supratau i problemos nupasakojimo ("motoroleris ne mano"), skaitliukas rod ~26xxx,x kWh
...o po keli dien ir mistini anomalij rodo ~53xxx,x kWh
kas sudaro ~14k Lt skol.

Lesto tai nedomu, kadangi tai ne j kis. O bendrijos pirmininkas reikalauja i moni pinig, nes jo nuomone ia viskas ok... plombos nepaeistos, iuo metu skaitliukas sukasi normaliai - taigi teigia, kad tiek buvo realiai suvartota....  ;]

Perfrazuosiu klausim... ar tokia 'anomalija' galjo nutikti dl fazs/fazi tampos svyravim?