Tema: Re: spiziniai radiatoriai - renovacija
Autorius: finito
Data: 2013-09-02 09:09:59
Aiskus. Siaip pagal prigimti spiziniai radiatoriai, kadangi turi salyginai
didesni turi negu skardiniai, jie sildo ir konvekciniu budu, ir spinduliuoja
siluma (aisku jei nera uzdengti uzuolaidomis). Skardiniai gi sildo
daugiausiai konvekciniu budu, t.y. ju nereiketu pakisti giliai po palange.
Jei tokia automatika planuoji deti, tai tada gal mesk lauk tuos spizinius,
uz ketais lauza dar kazkiek tai litu gausi metalo supirkime.