Tema: Re: spiziniai radiatoriai - renovacija
Autorius: knx
Data: 2013-09-02 08:51:49
Cia ne del kainos, labiau del isvaizdo ir "kas geriau" mano atveju.
Reguliuosiu su elektro.magnetiniai voztuvas, dedu I buta automatika
(eib/knx/"protingas namas"), nes tai ismanau ir pigiai gaunu. Todel
reguliuos sildyma automatika. Todel man tas inertiskumas ir buvo
klausimelis.

"finito"  wrote in message news:l017vb$dbk$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad tie skardiniai radiatoriai siais laikais ne baisiai daug kainuoja.
Skardinuko pliusas - gali bet kada atsisukti vamzdzius ir kur nors nusineses
isplauti. Su ketiniais to nelabai pavyks.

Teoriskai, keiciant radiatorius reiketu suderinti projekteli su energijos
tiekeju, pvz Kauno energijoje projektelis kainuoja apie 100 Lt.

Siaip jei grazus ketiniai radiatoriai tai as tavo vietoje gal pasilikciau.
Inertiskumas ir kt dzin. Nelabai isivaizduoju kuo ir kaip tu reguliuosi su
taimeriu radiatorius, paprastai ten gi ranka sukiojamas reguliatorius pries
kiekviena radiatoriu.

Temperaturinius daviklius tvirtina ir ant ketaus, nugramdo dazus ir taskiniu
suvirinimu prisega. Pats vis vien nemontuosi, cia jau bus galvos skausmas
tu, kurie montuos tuos daviklius. Keistis radiatorius del to nera privaloma.