Tema: Re: req. vidaus duru meistro (Kauno r.)
Autorius: Aidas
Data: 2009-05-04 19:16:32
Dariau ir aš neseniai, ir ieškojau prieš tai daug įvairių variantų.
Jei durys be stiklo tai gal ir tilpsi į biudžetą (lygiai į tokį patį
biudžetą ir aš taikiau, deja...:-(
Finale,po ilgų paieškų ir vargimo su mediena, jos džiovinimu, durų darymu
pagal užsakymą  gavosi po 1klt.
Netgi pačios pigiausios kartoninės su stiklais ir viskuo kitu, (darbas,
spynos, vyriai, platesnės staktos ) gaunasi brangiau nei 500, netgi
apie700-800. Pušies masyvas - irgi pigu tik varčia. Sudėk lakavimą, stiklus,
vyrius, darbą, spyna, staktas, apvadus ir gausi 800. Vien rankena padoresnė
60 lt kainuoja

P.S. tualetui pirkau baltas už <200 lt ir pats įsistačiau, tai gavosi
biudžetinis variantas :-D