Tema: Re: req. vidaus duru meistro (Kauno r.)
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-04 12:52:05
nezinau ar faneruotas irgi galima, bet kai i rusi emiau dazytas medzio plauso, tai pardavejai uz nedideli mokesti (nedaugiau 50 lt, gal net uz 20) patrumpino iki reikiamo dydzio, net jokios zymes neliko, kad kas daryta buvo. Liuks, issisukau su poros simtu lt biudzetu uz standartines duris, o jau galvojau teks darytis pagal uzsakyma uz kelis kartus didesni biudzeta.
O del staktos, tai patys pardavejai galejo pasiulyti staktos praplatinima faneruota, bet siaip rekomendavo geriau uzsakyti baldines plokstes, kad ispjautu reikiama ir uzdeti apvadus. Sake ir greiciau (kaip aiskino staktu praplatinima uzsakineja is gamintojo ir tt) ir pigiau. Kai ziurinejau baldines plokstes, tai azuolo faneruotes yra daug variantu ir galima beveik ideliai parinkti. Pas mane pati yra 20cm sienoje  istatytos durys, bet taip ir nadaejo reikalas iki galutines apdailos :) Kada nors uzsiimsiu :)

T:)