Tema: Re: Vonios ventiliacija
Autorius: SN
Data: 2013-08-26 16:05:29
O jei nepaslaptis, kas per variantas? Kas per kaminelis, ventiliatorius?
Maciau vilpe gamina su imotuotais ventiliatoriais deflektoriaus dalyje, bet
kainos nesveikos ir jokiu valdikliu (laiko, dregmes reliu nekomplektuoja)

"bzik"  wrote in message news:kvfhc3$jd6$1@trimpas.omnitel.net...

su ventiliatorium. Savaiminė trauka šlaite nesigauna

"SN"  wrote in message news:kvfen1$g9d$1@trimpas.omnitel.net...

O vonios atveju pas pati paprastas savaimines traukos  kaminelis, ar su
ventiliatoriumi?

"bzik"  wrote in message news:kvfe60$fn1$1@trimpas.omnitel.net...

vonios stove ties išsikirtimu į stogą. Gartraukiui iškart virš jo. Katilinėj
iš esmės nenaudojamas.
Nepastebėjau nė lašo kondensato. Žiemą būna vožtuvai prišąla, bet paleidus
stipresnę srovę viskas ok.
Uždėjus vožtuvus sumažėjo šilumos nuostoliai (pasijusdavo rytais) ir dingo į
patalpas pučiantis vėjas, kuris labai pasijausdavo šaltesniu oru, per pūgas.

"Mindenas"  wrote in message news:kvfd21$ebg$1@trimpas.omnitel.net...

Ties kuria vieta statei atbulinius voztuvus?
As pastaciau iskart po gartraukiu ir vonioj iskart po ventiliatorium, tai
pas mane ziauriai kaupes kondensatas ir tiesiog upeliuku tekejo, del ko dege
ir gartraukis, ir ventiliatorius. Tada lupau lauk, vejas girdisi, bet bent
jau traukia... GAila kad siluma iseina velniop...

--
Minde