Tema: Re: Vonios ventiliacija
Autorius: Mindenas
Data: 2013-08-26 14:09:53
Ties kuria vieta statei atbulinius voztuvus?
As pastaciau iskart po gartraukiu ir vonioj iskart po ventiliatorium, tai
pas mane ziauriai kaupes kondensatas ir tiesiog upeliuku tekejo, del ko dege
ir gartraukis, ir ventiliatorius. Tada lupau lauk, vejas girdisi, bet bent
jau traukia... GAila kad siluma iseina velniop...

--
Minde