Tema: Re: Pigus sprendimas terasos greziniu trafaretams?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-06-28 10:21:48
2013-06-28 09:04, Pjero ELNIAS rašė:
> aš betonavau iki kol žemė. o paskui sukišau metalinius storasienius
> vamzdžius 5x5 cm
>
> prie jų jau montuok ką nori, nes kažkaip (jei matosi) styrantys 20x20 cm
> poliai nelabai žiūrisi, o jei jų dar tiek daug ..

Jusu metoda patobulinciau ir ibetonuociau tiesiog ankerinius sriegius.
Ant ju mauciau guleksnius, o auksti galima butu pareguliuoti su
varztais. Bet man vienas zmogelis pries trejeta metu priveze stulpu ir
pamirso, o as neturiu dabar kur ju deti. Taigi planuoju guldyti stulpus
tiesiai ant zemes, ant ju deti 7,5x5 guleksnius su 60cm tarpu ir
prisukti terasos lentas. Tiesa sakant desiu pagal rekomendacuijas kas
45cm. Pora 6m ilgio tasu ne karve kainuoja.