Tema: Re: Pigus sprendimas terasos greziniu trafaretams?
Autorius: Darius-B
Data: 2013-06-28 01:31:54
Nu tie sodo baldai ne tokia jau ir prabanga:) Vienas komplektas rytineje
puseje, isejimas is virtuves-valgomojo, kitas pietvakariu puseje - cia
turejo buti terasa. Trecias variantas - kaip kam patogiau. Kol kas man
vietoje terasos - stacionari pavesine su lauko zidiniu.

"eimaz"  wrote in message news:kqi572$eob$1@trimpas.omnitel.net...

nu nežinau tampytis su stalu ir kėdėm po pievą, kažkaip keistai atrodo,
plius ar kėdės kojos į pievą nesusminga? pas mane terasa iškart išėjus iš
svetainės, tad ir maisto/lėkščių/užkandžių ir t.t. nereikia kažkur toli
tampyti :) jei reikia pavėsio, tai terasoj turiu didelį skėtį.

"Darius-B"  wrote in message news:kqi23e$cf9$1@trimpas.omnitel.net...

Pastaruoju metu (kai pavesis buvo privalumas) tie musu pasisedejimai,
valgymai ir t.t. priklausomai nuo laiko vyksta ant pieveles tai vienoje tai
kitoje namo puseje ir kazkaip tu lentu po kojomis visai nepasigedom. O jeigu
oras toks ramus, vesus rudeniskas, lietutis kartais pakrapnoja tai pavesine
su lauko zidiniu galvoju pats tas:)

"eimaz"  wrote in message news:kqhpqh$5nn$1@trimpas.omnitel.net...

neįsivaizduoju namo be terasos. daryčiau nebent terasą+pavėsinę. terasa pas
mane naudojama kiekvieną savaitgalį.

"Darius-B"  wrote in message news:kqfmin$cn5$1@trimpas.omnitel.net...

Ne i tema, bet ar ta terasa pasiteisino ar ji turi kokia nors prasme? Gal
geriau kokia stacionari pavesine uz tuos pacius pinigus?
As irgi is inercijos apie terasa galvojau, bet dabar net nezinau kam ja
reiketu naudoti?

"eimaz"  wrote in message news:kqfi8m$a8e$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane irgi skardiniai ortakiai, bet aš juos ir palikau. naudojau tik tai
daliai, kuri išlindus virš žemės ~30cm.
terasa ~25m2, bet su viengubu karkasu užteko ~20vnt gręžinių.

"Virgis"  wrote in message news:kqer1m$prs$1@trimpas.omnitel.net...

As naudojau skardinius ortakius. Juos galima naudoti daug kartu. Pries
naudojant antra ir kitus kartus perpjaudavau isilgai su bulgarke kita diena
po betonavimo ir surisdavau viela, kad neissiskestu.

"-Velnias-"  wrote in message news:kqekn3$ivt$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

turiu as tu pinigu.. bet mano devizas - nepermoketi ten kur nereikia.
pastebejau, kad gyvenimo eigoj daug susitaupo taip vadovaujantis.
Taigi, ka naudoti tiems grezinukams? Kokius vamzdiuz, kokie pigesni?
Amerikoje naudodavo tokius kartoninius vamzdius, sumieruoti jie net,
lengva pjaustyti ir pan. Pigu.
LT kazko panasaus nemaciau..

Va :) Pas mane greziniu gaunasi 100 vnt.