Tema: Re: Palepes pirkimas ir kiti reikalai
Autorius: Toxis
Data: 2013-05-30 19:13:19
visas butas palepej - nematau problemu, ypach jei numatomi
kondencionieriai.. del leidimu, yra zhmones, kurie specializuojasi
senamieschio projektais, kurie, pavadinkim taip, zhino visas zaidimo
taisykles ir zaidejus, taigi siulyciau is kart imt toki architekta, nes
paciam eit.. As kai suzinojau kiek reikia nubrist, kad gaut leidima dar
vienam stoglangiui (du yra su visais leidimais, reikejo dar vieno... tai
nuejes pasiteiraut I senamiescio uki ir suzinojes kiek man reikia aplankyt
istaigu, spjoviau radau architekta, po poros savaiciu turejau leidima, tas
pats su pertvarkymu is kurybiniu dirbtuviu I gyvenama buta) jei nenori
nakvot ivairiuose koridoriuose trindamas sienas laukiant parashu, siulau
rinktis toki varianta.

Kaimynai - reiks nusiteikt, kad greichiausiai kaimynai bus pencininkai ir
studenchiokai (pasiskirstymas ivairus, bet roughly 50/50:) su pencininkais
maloniai sveikiniesi, paaukoji kelis pusvalandzhius per metus pabendravimui
laiptineje ir palingavimui galva, kaip viskas brangu ir kokie visi zhulikai
ir tampi geriausiu kaimynu ever, o I studenchiokus nekreipi demesio, jie
keichiasi kaip kojnes:) (su savais bonusais, kaip pvz zholes kvapas
virtuvej, kai apachioj jaunimas linksminas, nors nereikia profile'ínti taip
is anksto, gal ten pencininkai artrita gydosi=)
Kai tampi geriausiu kaimynu ever - su leidimais ish kaimynu irgi ish kart
lengviau... Beja hint'as - kai eini rinkt parashu del stogo keitimo, sakai
ne, kad pasirashykit kad leidzhiat man stoga keist, o kazhka tokio kaip:
-Na va, nusipirkau palepe pas jus, pasirodo stogas kiauras visai, tuoj
sugriut zhada.. Tai dabar teks keist, tik nesijaudinkit, as jau is savo
leshu (jei taip planuoji:) ta padarysiu, pats kaltas, neapsiziurejau is
kart..
tada ishklausai, kokiems zhulikams ta palepe priklause ir kaip shiais
laikais niekuo pasitiket negalima, supratingai linksi galva karts nuo karto
suniurzgedamas ka nors ne visai aishkaus - jiems vistiek neidomu ka tu
galvoji =)

"asd"  wrote in message news:ko5cg1$l29$1@trimpas.omnitel.net...

o dekui. toks gan objektyvus vertinimas :) Kaip suprantu is karto
reiketu nusimatyti kondicionierius vasarai. Bet visas butas palepeje
itariu ne stebuklas?

Man aisku labiausiai idomu, del kitu aplinkybiu - kaimynai, leidimai,
suvarzymai, galimos bedos ir tt...