Tema: Re: Palepes pirkimas ir kiti reikalai
Autorius: asd
Data: 2013-05-29 21:02:08
Labas Linai,

nera jokiu dokumentu kol kas. Tiesiog mintys del palepes pirmimo. Pvz
viename is skelbimu maciau rasoma - gauti visi leidimai irengti 1-2
butus. Bet itariu, kad cia tokie "leidimai" dar nieko ypatingo
nereiskia...

O tarkim, jeigu tai palepe, kas laukia?
O jeigu butas arba jau suprojektuota, kad bus butas?