Tema: Re: Alyva stalui - ka patartumet?
Autorius: T:\)
Data: 2013-02-10 18:35:01
pas mane virtuvinis stalas azuolinis alyvuotas, jau tuoj bus 10 metu
naudojimo - nieko kito nekeisciau.
Burokleiu sulciu bijojau, bet dabar nebijau, jei jau ir atsiranda koks
kliockas, po savaites jau nebera. Du mazi vaikai drozia, su saukstais
baladoja, alyvai tai nieko, o lakas ziurek ir issimustu.
Plius atnaujinimas - 30 min ir turi kaip nauja. Su laku - tikrai taip
nepavyks.

T:)