Tema: Re: Alyva stalui - ka patartumet?
Autorius: Mikrobas
Data: 2013-02-08 12:59:50
Minimalus parduodamas kiekis 0.5l lako ir 0.25l kietiklio. Tokio kiekio
vidutiniam stalui turetu uztekti.
http://www.milesija.lt/2007/katalogas/poliuretaniniaifinislakai/1/pdf/polfl.pdf

Nepamenu koks tiksliai pas mane, bet tikrai stalvirsinis.
Lakas gana greitai dziustantis, todel geriau lakuoti purskimo budu. Pirmi
plonesni sluoksniai isdziuna per ~5min.
Paskutinis storesnis sluoksnis ~15-20min. Toksiskas, matinis.