Tema: Re: Zidinys daugiabutyje
Autorius: finito
Data: 2013-02-02 22:14:36
pigiausia ir praktiskiausia butu didelis LED HDTV + video su besikurenanciu
zidiniu. I tris stukes sutilptum.

Jei silumos reikia kritiniais periodais, pasijungi tepalini radiatoriu uz
simtadvimlitu ir tvarka :)

Siaip dyzainerius interjeristas man siule "zvakini zidini" - kambaryje
atrodytu kaip tikras, bet nereikia kamino, o i zidini statosi dideles storos
zvakes. Nepasirasiau ant tokios butaforijos :)