Tema: Re: Zidinys daugiabutyje
Autorius: -Velnias-
Data: 2013-02-02 16:46:18
kuo greiciau apmokestins kaminus - tuo bus geriau. kuo ilgiau busim ES,
tuo labiau artes sita data. Zinoma, kas tures pvz granulius katilus ar
zidinius, ar kokios biomases, tiem negalios. Reikia nepamirst, kad
Londone pvz. berods 1952 metais, tam tikruose miesto rajonuose, buvo
uzdrausti zidiniai. Nes pries tai, nuo per didelio smogo mire apei 4000
zmoniu...
Uztkes kurent visokiu chlamu, kas matosi dabar vykstant ind. namu
kvartaluose, ir gyvent sau lyg niekur nieko. Kurenu granulem, mano dumas
vos matosi. Kaimynas kai pakuria...ein nx