Tema: Re: Tvoros stulpai
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-05 10:27:31
Nevisiems stulpeliams dangteliu yra. Mano atveju nebuvo, nors viena tvora
dariau is cinkuotu vamzdziu ir su plastikiniais dangteliais, bet ji darbe. O
del rudijimo, kaskaip negaliu padaryti kreivai, paprasciausiai negaliu
palikti juoda metala, kai tiek babkiu ikista i rostverkus. Norisi, kad
vaikai po 30 metu ardydami tvora sakytu: " Matai kaip tais laikais tevukas
dare" :)