Tema: Re: Tvoros stulpai
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-05-04 10:39:43
Yra ir minusu, svorio centras pasikelia auksciau, sumazeja stabilumas. Mano
kaimynas sumurijio tvoros stulpelius ir i vidu pripyle betono, priedo matyt
per mazai ileistas pamatas,viskas susidejo ir stuplelis pakrypo. As kai
dariau murinius stulpus tai betono nepyliau, palikau vietos kabeliams
(domofonas, vatdu davikliai, signalizacija) kad nukelus kepure patogiau butu
aptarnauti. O metalinius stulpelius is vidaus pratepiau bituminiu laku ir
uzvirinau kepureles, jas aptepiau silikonu fix all ir uzdaziau.

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
Drasiai pilk, ir nerūdys ir vanduo apačioje vamzdžio žiemą neužšalinės ir
neskambės ir tvirčiau bus. Praktiškai vieni pliusai, o minusų nematau.