Tema: Re: del aiksteles betonavimo
Autorius: Vytautas
Data: 2009-04-29 10:27:17
bet tai reiktu islyginti gerai visa aikstele, ja suvibruoti paciu
galingiausiu vibrovolu (neziurint i tai kad jau susigulejes gruntas) ir pilt
koki 10 cm zvyro suvibruoto ir koki 15 cm betono. tai betono gautusi koki 33
kubai. kubas betono ~300 (iskaitant transportavimus irpan) tai nepigiai
atseitu sakyciau - kokia 10 tukst lt. bet tokiu atveju pigiau tringelemis
kainuotu.