Tema: Re: del aiksteles betonavimo
Autorius: Rokas
Data: 2009-04-29 09:21:36
Plevele del augalu prasikalimo tai tikrai nereikalinga - manai jei betona
prakalt nusiteikes daigelis, tai pleveles nepramush. Jei jau zoles daug, tai
kokiu rondapu viska nupurkshk priesh betonuodamas.
Shiaip, tokio ploto rankomis nsiimciau maishyt - geriau jamt paruoshta
betona... nebent galimybes nera.
O armaturos tinklelis niekam dar nepamaishe.