Tema: Re: Q: skalbimo masina
Autorius: Laimis
Data: 2012-12-09 19:05:25
DasI rašė:
> Norechiau ash pamatyti kaip tu sukishtum i savo sena toporna 6kg bosha(o
> kodel ne miele) ta pati ka ash sukishu i savo glamurini 12kg samsunga.
> O del patikimumo, nzn del ko jis toks svarbus.
> Mano galva pirmoj vietoj visada turi buti tai ant kiek gerai daigtas
> atlieka savo funkcija. O shitas samsungas savo funkcija atlieka geriau nei
> puikiai.

Sukišiu kišimo būdu. Sudėsiu, kaip įprastai, be jokio vargo tiek, kiek
telpa ir skalbsiu. Dažnai ir be rūpesčio.
Bet, žinoma, kai logika taip šlubuoja, tai matyt pirktum/siūlytum ir 30
kg Samsung'ą ir prikaupęs skalbinių skalbtum kas mėnesį ar savaitę...?

Nors šiaip jau gali užsikišti ir dar greičiau/labiau, kai/jei koks
moderniai neremontuojamas ir nedalomas eco/quite drive būgnas/variklis
ar modulis/blokas pareis. Nesidomėjai kiek kainuotų (ar paprastai
kainuoja) remontas? Pasidomėk, pasidomėk...
Jei žinoma po kelių metų apskritai lengvai ir taip pigiai, kaip dabar,
gausi dalių, nes samsung'as bus iškepęs n+k naujų modelių ir senasis
modelis bus tiutiu kaip not supported su atitinkama politika (detalių
kaina daugiau, kaip trečdalis-pusė visos naujos skalbimo mašinos kainos).
Funkcija nepriešpastatoma patikimumui. Funkciją puikiai atlieka ir
pigūs/blizgūs nekokybiški/nepatvarūs įrankiai retsykiais pasinaudojant
buityje. Ypatingų kokybinių skalbimo rodiklių/aspektų lyginant
glamūrinius/moderniuosius modelius su senaisiais tapornais, kaip ir nėra
(išskyrus, žinoma, taupumą ir naudojimo patogumą/komfortiškumą)
O eksploatacinis patikimumas yra toks dalykas, kuris gali būti žinomas
(patikrintas), o ne tik numanomas (deklaruojamas)...
Taigi, išvydai raudoną vėliavą (nepaminėjus Samsung'o), nors esmė tai
visiškai ne brand'inė...