Tema: Re: Q: skalbimo masina
Autorius: DasI
Data: 2012-12-09 18:13:51
Norechiau ash pamatyti kaip tu sukishtum i savo sena toporna 6kg bosha(o
kodel ne miele) ta pati ka ash sukishu i savo glamurini 12kg samsunga.
O del patikimumo, nzn del ko jis toks svarbus.
Mano galva pirmoj vietoj visada turi buti tai ant kiek gerai daigtas
atlieka savo funkcija. O shitas samsungas savo funkcija atlieka geriau nei
puikiai.
Bet kita vertus shitam samsungui 5m pilna gamintojo garantija duoda,
aishku ne LT..., bet modelis tas pats.

Beje klausimas buvo apie didesni talpuma, taigi pasidalinau patirtim.
Tikrai nepulchiau niekam siulyti sheip, nes nesu pardavejas ir beto zhinau
kad visada atsiras, kas butinai visus samsungus prilygins beko/ardo ir
pan. Tokiem belieka patarti - pirkit sau shrotines Mieles ir joms toliau
melskites...
Kazkodel kai kalba eina apie telefonus ar TV tai taip smarkiai nespjaudoma
i samsunga....