Tema: Re: Avarinis namas - ar kas kompensuoja nuostolius?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-11-15 16:45:01
O kitu variantu irgi nera.

"Mr.Green"  wrote in message news:k82ria$68m$1@trimpas.omnitel.net...

Aš turėjau omenyje, kad iš draudimo man nieko nepriklauso.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"Jei tamsta spręstum, tai taip ir būtų."

"Mr.Green"  wrote in message news:k82pv5$478$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi jau išsiaiškinome, kad nieko man nepriklauso.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Bet tai tu pats klausime rasai, kad priezastis "Projektuotojų ir
statybininkų brokas". Apsispresk. Vienu ar kitu atveju - jeigu nera
"staiga" - niekas tau nepriklauso.

"Mr.Green"  wrote in message news:k82p6k$376$1@trimpas.omnitel.net...

Šitas punktas netinka. Projektas tipinis, visi Elektrėnai tokiais namais
apstatyti. Gal 2004 metų žemės drebėjimas turėjo tam įtakos, tada namuose
buvau, visas namas lingavo, gal kažkas pasislinko. Aš nežinau, kodėl jie
apžiūrėjo tik dabar.