Tema: Re: Avarinis namas - ar kas kompensuoja nuostolius?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-11-15 15:29:46
Tai uzdavineji klausimus, i kuriuos pats zinai atsakyma?

"Mr.Green"  wrote in message news:k82mkn$vhh$1@trimpas.omnitel.net...

O aš galiu 100 % pasakyti, kad tokiu atveju iš draudimo aš nieko negausiu.
Nesugrius tas namas, nepergyvenk, sutvirtins plokštes ir tiek žinių.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Kokioj draudimo kompanijoje apdrausta?
Koks taisykliu numeris ir pavadinimas?
Kada apdrausta ir kada įvyko draudiminis įvykis (jeigu toks pagal
taisykles)?
Kas konkrečiai yra draudimo objektas nurodytas draudimo sutartyje?

Jei tai nurodysi - atsakysiu su 99 proc. tikimybe, kodel tu nieko negausi.
Jei ne - galiu tik isburti is kavos tirsciu.

"Mr.Green"  wrote in message news:k82lvi$ull$1@trimpas.omnitel.net...

Draudimas.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Zinai kitoki atsakyma ir gali pagrist?

"Mr.Green"  wrote in message news:k82d69$j1t$1@trimpas.omnitel.net...

Jei tamsta spręstum, tai taip ir būtų.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Jokios.

"Mr.Green"  wrote in message news:k829m3$ea0$1@trimpas.omnitel.net...

Blokinis prieš 29 metus statytas 9 aukštų namas, pasislinko pamatų plokštė,
atsivėrė sienoje plyšys. Projektuotojų ir statybininkų brokas. Jei sugalvos
namą demontuoti kokios kompensacijos galima tikėtis?