Tema: Re: Q: Drėgmės surinkėjas
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-10-29 16:55:34
Codec'ai, na tu vėl plėšai maikes lygioj vietoj.

Vandenį išpili iš konteinerio, kokie 2 litrai gal telpa ten. Dulkes
išimi iš filtro. Išsiimi purius lygius gražius skalbinius. Ir berods
~1kWh per dvi valandas, penkiems kilogramams skalbinių čia. Kiek su
tokiu elektros kiekiu prišildysi?

Gal jau laikas pamiršt tas prieštvanines Miele's? :)