Tema: Re: Q: Drėgmės surinkėjas
Autorius: Rimas
Data: 2012-10-29 12:22:44
2012.10.29 10:50, Dainiushas rašė:
> skalbinių džiovyklę nusipirk. Baigėsi su ana pas mus visi langų
> rasojimai.

Nėr kur kišt jos. Skalbianka vonioj, daugiau tokiu išmatavimų agregatui
vietos nėr, dviem aukštais nedėsiu (dizainas :) ),
per kitus aukštus su skalbiniais (jei į kokį garažą grūst) kažkur tai
nelakstysi (gal kada pamąsčius).

O dabar langai rasoja, kai kur pelėsis pradeda lyst (peršala arba rasos
taškas gaunasi ne ten kur reikia, nors aš tai galvoju, kad per drėgna).
Šiaip tai ventiliacija išsprendžia viską (ale mikro per naktį palikus).
Bet man ble šalta, gulint per 1m nuo lango :)
Užtat ir galvoju apie tokį extra greitą variantą kaip drėgmės surinkėjas.

Mano supratimu normali drėgmė 40-50%. 60% jau ryškiai per daug. Be to
niekur neradau, kad rašytų jog 60-65% yra liuks.