Tema: Re: Kada iki Lietuvos atei ?
Autorius: Rimas_OK
Data: 2012-10-24 19:25:21
Kadangi netikiu kalėdų senelio egzistavimo tai manau, kad jokia partija
stebuklo nepadarys. Esmė kaip kas sugeba tvarkytis su esama situacija.
Bet paskutinieji buvusieji ne taip ir blogai tvarkėsi, tad nematau
reikalo juos bausti keičiant kitais, kurie tik žada. O kai kažkada buvo
valdžioje nesugebėjo realiai išjudinti nei vieno strateginio projekto.