Tema: Re: Kada iki Lietuvos atei ?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-10-24 12:54:25
> Pirmas variantas - neturi sansu ir ne cmo, antras - cmo su sansais.
> Tiesiog logikos sedevras, o ne balsavimas

Mano logika labai paprasta. Visos i parlamenta isrinktos partijos vertos
viena kitos. Kas man geresnis: Kubilius ar Uspaskichas as negaliu
atsakyti. Kubilius nedevalvavo lito, i bankus suvare kokius 40 milijardu
vien tik privaciu zmoniu pinigu... O balsavau ankstesniais metais
balsavau uz konservatorius tik todel, kad Landzbergis dar neturejo 80
metu...

Prie Uspaskicho man taipogi blogiau nebus. Blogai ir labai blogai bus
tiems kas uz ji balsavo. Apie tai jis jau atvirai kalba. Bus kaip
kazkada Prunskiene aiskino, kad kaime pataps reikalingi tik kokie 30%.
Visi like 70%, po balsavimo uz Prunskiene, jau emigravo. Koks likimas
laukia tu, kurie balsavo uz Uspaskicha, nenumanau. Vienas is galimu
variantu, kad ju aplinka paklius i "laisvasias statybas" vien tik uz
pavalgyma.

Kita logika butu kol nesumokes 50 litu nebalsuoti. Taip, pirmas
variantas sansu neturejo, nes nedejo jokiu paastangu. Balsavau uz juos
tik todel, kad uz nei viena kita nebuciau balsaves. Galejo is ju ten
koks nors Medalinskas issikelti kandidatura kokiame nors Alytuje ir keli
metai pries rinkimus pradeti agitacija. Bet ne tame esme. Kad i 10
sarasa susirinko neigali kompanija rodo tai kad uz juos balsavo
vidutiniskai 5 zmones vienoje rinkimineje apylinkeje. Kaalicija mat. Pfu.