Tema: Re: koks paklotas po parketlentem?
Autorius: mummis
Data: 2012-10-19 08:55:12
nu negasdinu visai, nieko cia labai baisaus :)
pas mane irgi kaimynas as pats. irgi gipso lubos, perdanga putplastis...
viršuje turiu ir parketlentes ant kamscio ir laminata (9,5 mm) ant
zhalio pakloto, apacioje klijuotos parketlentes ir tas pats laminatas
tik ant kitokio pakloto.
tai gailiuosi, kad neklijavau parketlenciu virshuje. nors kita vertus
jas pakeisti bus lengviau reikalui esant :)