Tema: Re: koks paklotas po parketlentem?
Autorius: Ramunas
Data: 2012-10-18 11:06:23
realiai gali priklijuot bet koki, tik paprasta reikes antra puse pasiaust
normaliai, kad liptu..

"someone"  parašė naujienų news:k5ocal$9d3$1@trimpas.omnitel.net...

O klijuoti prie betono galima bet koki laminata ar tik tam skirta?
Pas mane sildomos grindys ir meistrai sake, kad jei noriu laminato,
geriau klijuojamas, nes kitaip paklotas sumazins silumos atidavima
grindu pavirsiui.
Klijuojamui itariu reiks dar savaime issilyginanti sluoksni deti, to
dedant paklota, nedideli nelygumai nesudaro dideliu problemu.
O gal yra kokiu shustru paklotu, kuriu siluminis laidumas labai geras?