Tema: Re: Reikia nuomeones del konkretaus namo
Autorius: trint <nulistrysdu(trint)@gmail.com>
Data: 2012-10-12 10:49:18
Autostradoj prie 9 forto dumai nuo to kaimuko kur i kauno puse
vaziuojant po desine puse uz lukoilo, nes ten visi kkk kurena.
Vytenuose tuom tarpu dar nei sykio nemaciau kad dumai kabetu net pacia
giedriausia be vejo diena kai buna saulute ir koks -20C.

Kai  tuo tarpu vakar apie 19 val kylant neries karantine i silainiu
kalna taip ir ineri i dumus.