Tema: Re: Reikia nuomeones del konkretaus namo
Autorius: uzbalis
Data: 2012-10-11 16:01:05
Pravaziuoju kasdiena pro Vaisvydava. Ties ta vieta ziema, kai vyksta
intensyvus kurenimas ypac ramia diena stovi dumu debesis. Mano galva didelis
minusas. Vandentieki su kanalizacija per Vaisvydava tiese tai gal iseitu ir
prie miesto tinklu prisijungt. Apie dujas kalbos buvo, bet kainoms sukilus
niekas ju vestis nenori tai niekas tinklu ir neatvede.