Tema: Re: KKK tarybinei sistemai?
Autorius: Neidomus darbe
Data: 2012-10-11 16:19:40
Aš dar Atmosą įtraukčiau kaip viena iš variantų... Tas nelabai bijo
drėgnesnių malkų...

"Evaldas"  parašė naujienų news:k565rm$v4o$1@trimpas.omnitel.net...

Ketinis katilas gerai, bet jis didele ekonomija toli grazu nepasizymi. Kita
vertus normaliai neisdziovintu malku kurenimui ir kai sistema savitakine ir
aisku be pamaisymo voztuvo  tai tik toks ir tinka.
Dakon butu kaip alternatyva jei galvot apie kurenima "visko kas dega" su
pakenciamu naudingumo koef. o ir pigiau.